استراتژي و خطوط مشی
- دسته: Sample Data-Articles
- تاریخ ایجاد در 1390-10-15
توسعه همكاري شركتهاي زيرمجموعه در جهت ارتقاء هم افزايي
گسترش پروژه ها در سطح جهاني
تقويت تواناييهاي توليد و افزايش رقابت پذيري
توسعه فعاليتهاي بازرگاني و اخذ نمايندگيهاي معتبر
افزايش رضايتمندي ذينفعان به ويژه كارفرما از طريق افزايش كيفيت ارائه خدمات
ایجاد ارتباط با صاحبان سرمایه به منظور تشویق ایشان به اجرای طرحهایی که از حداقل ریسک بازار (ریسک اقتصادی) ، برخوردار است.
تلاش در جهت کسب بالاترین رتبه در کیفیت عملیات تحقیقاتی،نظارتی، مشاوره ای و بازرگانی در سطح کشور.